Dziennik Łódzki

Mamy całe województwo łódzkie w swoim zasięgu

Dziennik Łódzki to lokalna gazeta z długoletnią tradycją, prężnie rozwijający się serwis internetowy, mocna wersja mobilna i zaangażowana społeczność w social mediach. Dziennikarze współpracujący z Dziennikiem Łódzkim oprócz codziennej dawki najnowszych informacji tworzą ciekawe reportaże, wywiady i analizy polityczne. W gazecie oraz na dzienniklodzki.pl codziennie publikowane są nowe treści w kategoriach: zdrowie, motoryzacja, sport, biznes, turystyka, dom.

1,5 mln

unikalnych użytkowników we wrześniu

350 tys.

wyświetleń wideo

3513

artykułów online w ciągu ostatniego miesiąca

Dlaczego reklama w Łódzkiem oznacza Dziennik Łódzki?

BRAND

Dziennik Łódzki to najlepiej sprzedająca się gazeta w regionie i najpopularniejszy serwis internetowy w województwie łódzkim.

REDAKCJA

Dziennikarze Dziennika Łódzkiego są specjalistami w swoich dziedzinach. Miłośnicy, hobbyści, pasjonaci, tworzą treści na najwyższym poziomie.

ODBIORCY

Znamy swoich odbiorców, wiemy, dla kogo tworzymy treści. Nasi odbiorcy są mobilni i to na telefonach często wyświetlają publikowane treści.

WWW

dzienniklodzki.pl to silna strona główna, z której pozyskujemy wysoki procent ruchu na serwisie.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

Dziennik Łódzki to także zaangażowana społeczność w social mediach. Swoje treści publikujemy na fanpage`u oraz grupach tematycznych.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Kręcimy historie!

Wideo rośnie w siłę, zauważamy to na stronach WWW, ale także w social mediach. Z raportu IAB Polska wynika, że wideo jest aktualnie najprężniej rozwijającą się dziedziną i główną siłą napędową reklamy digital. W dziale multimedialnym Dziennika Łódzkiego zajmujemy się przygotowaniem, produkcją, oraz emisją wideo. Mamy ludzi, sprzęt i możliwości a także narzędzia i miejsce do prezentacji wideo.

Działamy kompleksowo!

Dziennik Łódzki to tradycja, która przeplata się z nowoczesnością. Jako wydawnictwo, które na rynku jest od 1884 roku, dbamy o pozytywny przekaz dla stałych czytelników. Reklamę tradycyjną w prasie łączymy z nowoczesnością. Reklama w Dzienniku Łódzkim to poczwórne możliwości: prasa, internet, mobile i social media. Razem z działem multimedialnym każdą kampanię obsługujemy kompleksowo.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Formularz