Dziennik Zachodni
Cały Śląsk na wyciągnięcie ręki
Dziennik Zachodni dociera do różnych pokoleń. Mieszkańcy województwa śląskiego mogą śledzić Dziennik Zachodni w prasie, internecie, social mediach i w aplikacji. Oprócz codziennej dawki aktualnych informacji Dziennik Zachodni udostępnia treści z kategoriach: zdrowie, motoryzacja, sport, biznes, turystyka, dom.
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca
czytelników wydania papierowego w tygodniu
wyświetleń wideo
Dlaczego reklama na Śląsku oznacza Dziennik Zachodni?
Dziennik Zachodni to rozpoznawalny brand, który jest na ustach ludzi różnych pokoleń.
Znamy swoich odbiorców, wiemy, do kogo kierujemy komunikaty.
Mamy ludzi od wszystkiego! W redakcji pracują doświadczeni dziennikarze i wydawcy, specjaliści od treści, pozycjonowania SEO, wideo i projektów specjalnych.
Dziennikzachodni.pl to silna strona główna odwiedzona we wrześniu przez ponad trzy miliony użytkowników.
Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.
Dziennik Zachodni buduje społeczność nie tylko na swojej stronie internetowej, ale także w social mediach.
Jesteśmy tu dla Ciebie!
Według Cisco, do 2021 r. 82% ruchu internetowego będzie odbywało się za pośrednictwem wideo. Reklama wideo w Dzienniku Zachodnim to gwarancja profesjonalnej produkcji i dotarcia do konkretnych odbiorców. W naszej siedzibie znajduje się profesjonalne studio wideo i dedykowany zespół, który zajmuje się przygotowaniem, realizacją i postprodukcją materiałów.
Łączymy reklamę w prasie, internecie, mobile i social mediach. Razem z Działem Projektów Specjalnych tworzymy projekty niestandardowe, które wymykają się ze sztywnych ram reklamy. Tworzymy interaktywne wywiady, wirtualne wycieczki, latamy dronem, organizujemy konkursy i plebiscyty.
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
- ul. Domaniewska 45
- 02-672 Warszawa
- +48 22 201 44 00 , +48 22 201 44 10
- reklama.warszawa@polskapress.pl