Dziennik Zachodni

Cały Śląsk na wyciągnięcie ręki

Dziennik Zachodni dociera do różnych pokoleń. Mieszkańcy województwa śląskiego mogą śledzić Dziennik Zachodni w prasie, internecie, social mediach i w aplikacji. Oprócz codziennej dawki aktualnych informacji Dziennik Zachodni udostępnia treści z kategoriach: zdrowie, motoryzacja, sport, biznes, turystyka, dom.

34,6 mln

odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca

154 tys.

czytelników wydania papierowego w tygodniu

986 tys.

wyświetleń wideo

Dlaczego reklama na Śląsku oznacza Dziennik Zachodni?

BRAND

Dziennik Zachodni to rozpoznawalny brand, który jest na ustach ludzi różnych pokoleń.

ODBIORCY

Znamy swoich odbiorców, wiemy, do kogo kierujemy komunikaty.

REDAKCJA

Mamy ludzi od wszystkiego! W redakcji pracują doświadczeni dziennikarze i wydawcy, specjaliści od treści, pozycjonowania SEO, wideo i projektów specjalnych.

WWW

Dziennikzachodni.pl to silna strona główna odwiedzona we wrześniu przez ponad trzy miliony użytkowników.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

Dziennik Zachodni buduje społeczność nie tylko na swojej stronie internetowej, ale także w social mediach.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Jesteśmy multimedialni!

Według Cisco, do 2021 r. 82% ruchu internetowego będzie odbywało się za pośrednictwem wideo. Reklama wideo w Dzienniku Zachodnim to gwarancja profesjonalnej produkcji i dotarcia do konkretnych odbiorców. W naszej siedzibie znajduje się profesjonalne studio wideo i dedykowany zespół, który zajmuje się przygotowaniem, realizacją i postprodukcją materiałów.

Działamy nieszablonowo!

Łączymy reklamę w prasie, internecie, mobile i social mediach. Razem z Działem Projektów Specjalnych tworzymy projekty niestandardowe, które wymykają się ze sztywnych ram reklamy. Tworzymy interaktywne wywiady, wirtualne wycieczki, latamy dronem, organizujemy konkursy i plebiscyty.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

*Podane przez Ciebie dane będziemy przetwarzać tylko w sprawie, w której się do nas zwracasz. O szczegółach dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych przeczytasz tutaj: prywatnosc.polskapress.pl.