Gazeta Lubuska – chcemy więcej, mierzymy wyżej!

To, co nas charakteryzuje, to duża interakcja z naszymi odbiorcami, dzięki czemu docieramy do czytelników i użytkowników w każdej grupie wiekowej. Zdaniem czytelników jesteśmy wyjątkowo wrażliwi na potrzeby mieszkańców regionu, a dzięki poruszany tematom i czułości na potrzeby Lubuszan jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym brandem w regionie.

1,8 mln

unikalnych użytkowników we wrześniu

3640

artykułów online w ostatnim miesiącu

554 tys.

wyświetleń wideo

Skąd tak silna pozycja dla reklamy w Gazecie Lubuskiej?

BRAND

Posiadamy dwa duże ośrodki - w Gorzowie Wielkopolskim i w Zielonej Górze, dzięki czemu Gazeta Lubuska jest silnie osadzona w życiu całego regionu.

ODBIORCY

Nasi czytelnicy są częścią redakcji, to ich potrzeby i informacje od nich są powodem, dla którego podejmujemy wiele lokalnych tematów.

REDAKCJA

Lokalne newsy uzupełniamy o treści ze specjalnych kategorii tematycznych takich jak: moto, biznes, zdrowie, agro, sport, dom i tematyka kobieca. Wyjątkowo bliskie stały się dla nas tematy związane z historią lokalnych miejsc i ludzi z regionu.

SEO

Treści, które tworzymy są zgodne z zapotrzebowaniem internautów z regionu i nie tylko. Teksty online przygotowujemy tak, by dobrze pozycjonowały się w wyszukiwarkach.

SOCIAL MEDIA

dużą aktywność fanów na naszym profilu zawdzięczamy podejmowaniu dyskusji z użytkownikami na tematy, które są bliskie ich potrzebom

ORGANIZACJA EVENTÓW

Nasz dział reklamy nie boi się wyzwań i działań na szeroką skalę. Organizujemy różnego rodzaju eventy. Są wśród nich np. Drużynowy Winobraniowy Bieg o Puchar Gazety Lubuskiej oraz Forum Seniora.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Robimy duże produkcje filmowe!

Filmy dokumentalne naszej produkcji zostały zauważone i docenione przez ogólnopolskie środowisko. „Wydarzenia Zielonogórskie 1960. Bitwa o Dom Katolicki” (reżyseria: Rafał Bryll) to zwycięzca 6. Zamojskiego Festiwalu Filmowego. „Spotkania z historią”, zdobywca wyróżnienia im. Janusza Krupskiego na 9. Festiwalu Filmowym Niepokorni Niezłomni Wyklęci – Gdynia 2017. Dokument emitowały TVP i TVP Historia. Zarówno ten film, jak i "Kresy" zostały wyświetlone podczas 28. Edycji międzynarodowego przeglądu FilmFestival Cottbus w prestiżowej sekcji Polskie Horyzonty.

Jesteśmy na czasie!

Nasz zespół nie pozwala sobie na bycie w tyle. Korzystamy z możliwości wymiany doświadczeń z innymi redakcjami w grupie, ale również uczestniczymy w licznych konferencjach i szkoleniach w tematyce krążącej wokół nowych mediów i nowoczesnych narzędzi marketingowych. Daje nam to odwagę do pracy nad innowacyjnymi projektami zarówno redakcyjnie, jak i reklamowo.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Formularz