Kurier Lubelski
Jeden tytuł, wiele możliwości
Kurier Lubelski to znany w regionie dziennik, który posiada ćwierć miliona czytelników. Kurier Lubelski to także online, w którym wykorzystujemy różne formy, dla przekazania tych samych informacji: artykuł, galeria, sonda, fotoreportaż, quiz, itd. Rozwój wideo widoczny jest zarówno w mediach jak i w reklamie. W redakcji powstaje coraz więcej własnych produkcji, mamy do tego ludzi i sprzęt. Stawiamy na treści lokalne, ale na swoich kanałach chętnie podejmujemy tematy związane ze zdrowiem, motoryzacją, sportem, biznesem, turystyką.
unikalnych użytkowników we wrześniu
odsłon wygenerowali użytkownicy w ciągu ostatniego miesiąca
fanów na Facebooku
Dlaczego reklama na Lubelszczyźnie oznacza Kurier Lubelski?
BRAND
Kurier Lubelski to najchętniej czytany dziennik w województwie lubelskim.
WWW
Tematy lokalne i ponadlokalne podejmowane są u nas w różnych formach: tekstu, galerii, wideo. Tworzymy również quizy, sondy i zestawienia.
SEO
Redakcja online przygotowuje treści zgodnie z zaleceniami Google. Staramy się pozycjonować każdą treść wypuszczaną do internetu.
W redakcji mamy specjalistów od treści, wideo, social mediów.
ODBIORCY
24% użytkowników trafiło na artykuły bezpośrednio ze strony głównej serwisu.
Bardzo silna społeczność na Facebooku to mocne wsparcie dla kampanii reklamowej.
Jesteśmy tu dla Ciebie
Jedna kampania, wiele możliwości!
Mamy wiernych czytelników naszego dziennika i użytkowników, którzy czytają treści online. Przygotowujemy treści, które znajdą swoich odbiorców w różnych formach. Tradycyjne media są dla ważne, ponieważ wciąż stanowią mocny trzon naszego działania, ale nasze oczy skierowane są także na online, mobile i social media. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie potencjalni odbiorcy.
W social mediach siła
Tworzymy silne społeczności w social mediach. Angażujemy w dyskusję, zachęcamy do zabawy. Cenimy sobie lokalne treści, ale na kanałach społecznościowych pozwalamy sobie również na inne, ogólnopolskie, lifestylowe treści, którymi zainteresowani są nasi odbiorcy. Codzienne doświadczenie w pracy z social mediami daje nam pewną prognozę co do tego jakie treści się u nas sprawdzają.
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
- ul. Domaniewska 45
- 02-672 Warszawa
- +48 22 201 44 00 , +48 22 201 44 10
- reklama.warszawa@polskapress.pl