Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to CHODZI O LUDZI

Fabularyzowany film korporacyjny wyświetlany na gali jubileuszowej oraz w kampanii employer brandingowej.
Klient
Astor
Informacje
Za pomocą wiedo i storytellingu, przenosimy widza w lata 90’, pokazując w nieszablonowy sposób zasady i wartości firmy.
Produkcja została zauważona przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, zgłoszona i wyświetlana na Festiwalu filmów korporacyjnych Cannes Corporate Media & TV Awards.
Dane
Zasięg: Cała Polska
Video

Cel

Wizerunkowy
  • Pokazanie „ludzkiej twarzy technologii”. Dodatkowo budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding

Realizacja

To świetna realizacja. Połączenie rzetelności, użyteczności z kreatywnością i nieszablonowymi rozwiązaniami.
  • Niebanalna treść intryguje i zwraca uwagę na ciekawe wątki i wartości firmy.
  • Największą laurką za tę produkcję jest zadowolenie klienta.

Odpowiadamy na Twoje potrzeby

Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

*Podane przez Ciebie dane będziemy przetwarzać tylko w sprawie, w której się do nas zwracasz. O szczegółach dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych przeczytasz tutaj: prywatnosc.polskapress.pl.