Klient
Astor
Informacje
Za pomocą wiedo i storytellingu, przenosimy widza w lata 90’, pokazując w nieszablonowy sposób zasady i wartości firmy.
Produkcja została zauważona przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, zgłoszona i wyświetlana na Festiwalu filmów korporacyjnych Cannes Corporate Media & TV Awards.
Dane
Zasięg: Cała Polska
Video
Cel
Wizerunkowy
- Pokazanie „ludzkiej twarzy technologii”. Dodatkowo budowanie wizerunku pracodawcy - employer branding
Realizacja
To świetna realizacja. Połączenie rzetelności, użyteczności z kreatywnością i nieszablonowymi rozwiązaniami.
- Niebanalna treść intryguje i zwraca uwagę na ciekawe wątki i wartości firmy.
- Największą laurką za tę produkcję jest zadowolenie klienta.
Odpowiadamy na Twoje potrzeby
Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.