Klient
Miasto Zielona Góra | Województwo Lubuskie | Ziel-Bruk | P.W. Fast Sp. z o.o. | CIECH S.A.
Informacje
Film dokumentalny “Polska Toskania” to projekt, nad którym ekipa filmowa pracowała dokładnie przez rok. Kilkukrotny mistrz Polski sommelierów - Tomasz Kolecki - przeprowadził widzów przez winiarskie zakątki Ziemi Lubuskiej, w których odwiedzał właścicieli winnic. Te spotkania były powodem do rozmów o winie, ale przede wszystkim o pasji, dumie, tradycji, cierpliwości i spełnieniu.
Lubuskie wina zyskują na popularności, a winiarstwo, które tworzy znaczącą część historii regionu, stało się wizytówką całego województwa.
Związana z nim Gazeta Lubuska zna te historie, bo winiarze są ich sąsiadami, a nawet byłymi pracownikami. Nikt lepiej nie poprowadziłby więc projektu, który miał pokazać to, czym żyją mieszkańcy regionu, ale również to co najatrakcyjniejsze dla turystów. Tych z Polski jak i tych z zagranicy. To właśnie z myślą o tych drugich film zyskał angielskie napisy.
Dane
Cała Polska
Content marketing
Event
Internet
Prasa
Social Media
Social Media / influencerzy
Video
Event
Internet
Prasa
Social Media
Social Media / influencerzy
Video
Cel
Główny:
Promocja polskiego winiarstwa i województwa lubuskiego jako regionu atrakcyjnego turystycznie.
Dodatkowy:
2 mln wyświetlenia filmu na vimeo;
Dotarcie z przekazem do grup interesujących się enografią i enoturystyką.
Efekt/Realizacja
Zrealizowaliśmy film dokumentalny Polska Toskania
Ponieważ treści przedstawiane w formie multimedialnej są łatwiej przyswajane i częściej wyszukiwane w centrum całego projektu postawiliśmy film.
Zadbaliśmy o profesjonalną realizację i emisję materiałów.
Stworzyliśmy Interaktywny przewodnik po województwie lubuskim
Multimedialna forma prowadzi użytkownika przez 5 subiektywnie stworzonych szlaków na terenie województwa lubuskiego. Podczas wirtualnych podróży użytkownik poznaje przyrodę, atrakcje turystyczne, kulturę i tradycje województwa.
Zbudowaliśmy dedykowany serwis polskatoskania.pl
Na którym zagregowaliśmy wszystkie treści, które miały za zadanie promować film, reportaż multimedialny, oraz opowiadać o województwie lubuskim, jego historii i winiarstwie w tym regionie.
Zgromadziliśmy społeczność zainteresowaną tematem na Facebooku
Stworzyliśmy i aktywnie prowadzimy fanpage Polska Toskania;
Stworzyliśmy wydarzenie dotyczące premiery filmu;
Zapraszaliśmy do obejrzenia filmu osoby śledzące 25 fanpage’y serwisów regionalnych należących do Polska Press Grupa
Skontaktowaliśmy się z prasą i influencerami, którzy są związani z tematem wina
Wygenerowali oni 120 udostępnień postu z linkiem do filmu.
Zorganizowaliśmy 4 pokazy specjalne
Zielona Góra - premiera filmu w kinie Cinema City zorganizowana przez Gazetę Lubuską
Poznań - Kino Muza, Otwarcie cyklu "Kino i wino", wydarzenia towarzyszącego festiwalowi Korki z Polskich Win
Gliwice- SzAMMa. Dom Polskiego Wina pokaz filmu
Kraków - EnoExpo 2019 – pokaz dla odwiedzających targi
Film został przetłumaczony na język angielski, dzięki czemu trwają rozmowy na temat kolejnych pokazów z organizatorami festiwali związanych z jedzeniem i winem w całej Europie.
Wydaliśmy przewodnik, który znajduje się w regularnej sprzedaży
Odpowiadamy na Twoje potrzeby
Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.