Klient
Polski Związek Piłki Nożnej
Informacje
Kampania wielokanałowa, realizująca cele wizerunkowe i CSR-owe. Za pomocą różnych narzędzi pokazaliśmy dziecięcą pasję do piłki nożnej, trenerów i rodziców.
Promowaliśmy wydarzenia, które rozgrywały się na terenie całej Polski w różnych miastach, wykorzystując do tego nasze lokalne redakcje i studia wideo.
Dane
Zasięg: Cała Polska
Cel
Wizerunkowy
- budowa jeszcze lepszego wizerunku oddolnych inicjatyw piłkarskich PZPN
CSR-owy
- aktywizacja dzieci i młodzieży w sport.
- Wspieranie zaangażowania i pasji młodych piłkarzy liczących na wielką karierę
Realizacja
W ramach XX edycji Z PODWÓRKA NA STADION O PUCHAR TYMBARKU mieliśmy pokazać dziecięcą pasję do piłki nożnej, trenerów z misją i rodziców w roli kibiców. Zaproponowaliśmy między innymi:
- 80 materiałów prasowych
- 162 artykuły internetowe
- 36 materiałów wideo
- Skarb Kibica finalistów ogólnopolskich
- Plebiscyt na najsympatyczniejszą drużynę
Nasi dziennikarze byli również zawsze tam, gdzie grali uczestnicy Regionalnego Pucharu Polski:
- napisaliśmy 156 artykułów prasowych
- rozgrywki rPP opisaliśmy w Internecie w 238 artykułach z galeriami zdjęć
- nagraliśmy 87 materiałów wideo, w których przez 435 minut przedstawiliśmy bohaterów rPP
Zaangażowanie i pasję młodych piłkarzy liczących na wielką karierę piłkarska przedstawiliśmy w reportażach i podsumowaniach wszystkich kategorii wiekowych Centralnej Ligi Juniorów.
- Napisaliśmy 130 artykułów prasowych
- 270 materiałów Internetowych powstało w oparciu o rozgrywki CLJ
- Nakręciliśmy 68 reportaży wideo + Flesz
Naszym czytelnikom przybliżyliśmy systemy szkolenia dzieci i młodzieży oraz napisaliśmy o inny wydarzeniach, które były ważne dla polskiej piłki nożnej w 2019 roku.
- Akademia Grassroots
- Akademia Młodych Orłów
- Puchar Polski Kobiet
Odpowiadamy na Twoje potrzeby
Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.