Klient
Jastrzębska Spółka Węglowa
Informacje
Dla JSW przygotowaliśmy koncepcję reportażu multimedialnego.
Przeprowadziliśmy wiele godzin wideo wywiadów, które złożyły się na projekt interaktywny. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce!
Dane
Cel
Wizerunkowy
- Zarówno Dziennik Zachodni, jak i Jastrzębska Spółka Węglowa są mocno osadzone w śląskiej tradycji „fedrowania”. Reportaż multimedialny pokazał ludzką twarz górników, różnice pokoleniowe w podejściu do zawodu i ponadczasowy etos pracy.
- Kampania była skierowana do różnej grupy odbiorców, a jej interaktywna forma zachwyciła młodsze pokolenie.
Dodatkowy
- Wykorzystanie nowego narzędzia pokazało firmę JSW oraz Dziennik Zachodni w nowym świetle. To biznesy, które nowych technologii się nie boją.
Realizacja
Wykorzystaliśmy kontekst Barbórki – święta wszystkich górników do promocji interaktywnego reportażu.
- Dobry timing to podstawa! Reportaż „Węgiel w życiorys wpisany” został przygotowany jesienią 2018 roku, tak, żeby swoją premierę mieć dokładnie 4 grudnia 2018 w święto górników – Barbórkę.
Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt godzin wideo wywiadów, które przełożyliśmy na interaktywny reportaż multimedialny.
- Odpowiedni sprzęt, dziennikarskie doświadczenie i specjaliści od nowych technologii były fundamentem, na którym zbudowaliśmy kampanię dla JSW.
Zorganizowaliśmy szeroko zakrojoną promocję kampanii w social mediach.
- Reportaż odbił się szerokim echem w branży medialnej i nie tylko. To pierwsza tego typu realizacja interaktywna.
Reportaż multimedialny „Węgiel w życiorys wpisany” przetarł szlaki i stał się przyczynkiem do kolejnych tego typu realizacji.
null
Odpowiadamy na Twoje potrzeby
Mamy narzędzia i możliwości, które precyzyjnie zrealizują każdy cel kampanii, jaki sobie postawisz.