Dlaczego teraz musisz zainwestować w dobrą reklamę?
Reklama, która wzmocni Twoją sprzedaż
To dobry moment na reklamę, na którą wcześniej brakowało czasu. To dobry czas na stworzenie długofalowej strategii reklamowej i wypunktowanie celów reklamowych, na których nam najbardziej zależy.
Czy jeśli nie prowadzisz sklepu internetowego ani nie sprzedajesz usług online, to znaczy, że powinieneś zamilknąć? Nic z tych rzeczy. To jest ten moment, w którym możesz zbliżyć do siebie odbiorców, nagrodzić stałych klientów i pozyskać nowych. To jest dobry czas na zwiększenie swojego zasięgu.
Chwilowo spadła sprzedaż Twoich produktów i usług? Wszyscy się z tym mierzą! Firmy wymyślają coraz to nowe rozwiązania wyjścia z tej trudnej sytuacji. Niektórzy sprzedają karty podarunkowe, do wykorzystania w późniejszym terminie, inni zakładają swoje pierwsze e-commerce`y, jeszcze inni koncentrują się na działaniach PRowych.
Content marketing is king!
Polacy pilnie wypełniają akcję #zostańwdomu i siedzą w swoich czterech ścianach, mając mnóstwo czasu na surfowanie po sieci. Masz wpływ na to, na jakie treści trafią w internecie.
Serwisy regionalne i tematyczne Polska Press Grupy co miesiąc docierają do milionów polskich domów.
Serwisy regionalne PPG pozwolą Ci dotrzeć do lokalnych społeczności. Aktualnie wirtualnych, ale to wciąż silne społeczności, których polecenia są na wagę złota.
Co osiągniesz, dzięki content marketingowi?
- Przedstawisz swoją firmą w pozytywnym kontekście.
- Utwierdzisz swoją pozycję eksperta.
- Zwiększysz zasięg.
- Pozyskasz nowych Klientów.
- Wzbudzisz pragnienie zakupowe.
Dzięki reklamie umocnisz pozycję eksperta
Dlaczego niektóre produkt i usługi kupujemy chętniej, a niektóre wzbudzają nasze wątpliwości? Marka musi postawić się w roli eksperta w swoim fachu. Produkujesz piłki sportowe? Zacznij współpracę ze szkółkami piłkarskimi i daj się poznać młodym adeptom oraz ich trenerom. Prowadzisz lokalny zakład fryzjerski? Oprócz udzielanych usług dziel się efektami na stronie internetowej lub portalu społecznościowym, udzielam rad, dziel się merytoryczną wiedzą. Pracujesz w kancelarii prawniczej? Dziel się wygranymi sprawami, pokazuj umiejętności twarde i miękkie, daj się poznać jako osoba, której można zaufać.
Wypowiedzi w lokalnych mediach, które mają już zaufanych odbiorców, mogą tylko umocnić Twoją pozycję eksperta.
Zakupy w internecie i zamówienia online
Wiele tradycyjnych biznesów przeniosło się do internetu. Koronawirus sprawił, że ta transformacja nie była stopniowa. Do wirtualnego świata niektóre biznesy weszły z dnia na dzień. Jeśli możesz, skorzystaj z tej opcji i nie daj o siebie zapomnieć. Sprzedawaj produkty i usługi w internecie, z dostawą teraz lub zamówienia do realizacji po powrocie do normalności.
Bądź szczery ze swoimi stałymi Klientami. Budujesz dopiero swoje internetowe imperium? Informuj o kolejnych etapach prac. Niech klienci razem z Tobą czekają na oficjalne otwarcie. Bądź otwarty na opinie. Twoi Klienci to najlepsza wizytówka firmy. Pozwól im się wypowiadać, daj możliwość podzielenia się opinią, oceną. Bądź widoczny. Pokaż się w lokalnych mediach, zrealizuj rozmowę online. Teraz wszystko dzieje się w intenecie!
Porozmawiajmy o Twojej kampanii #zostanonline
Anna Wawszkiewicz
Przeglądaj też
-
Reklama i marketing
Co Google Analytics może powiedzieć o Twoich odbiorcach?
-
Reklama i marketing
Brand safety w mediaPPG - Twoje reklamy w bezpiecznym środowisku
-
Reklama i marketing
Dlaczego ogólnopolskie marki powinny reklamować się w mediach lokalnych
-
Reklama i marketing
Lokalna reklama restauracji - zrób plan i działaj konsekwentnie
-
Reklama i marketing
Content marketing: 7 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
-
Co słychać w mediaPPG
XIII Forum Przedsiębiorców Małopolski było sukcesem