#Wspieramy Lokalny Biznes! Zapisz się do bazy firm i daj się poznać naszym Czytelnikom
    Wszyscy – i firmy, i klienci – musimy na nowo nauczyć się żyć, pracować, kupować, działać, załatwiać sprawy w tych nadzwyczajnych warunkach.
Najważniejsze jest to, aby właśnie teraz pokazać naszą lokalną solidarność. Wspólnie chcemy wesprzeć nasze firmy – właśnie stąd! Choćby kupując lokalnie, oczywiście „na wynos” i w ramach „#zostańwdomu”. Pozyskując lokalnych i regionalnych klientów. Bo właśnie to daje miejsca pracy, generuje podatki, jest podstawą bytu mieszkańców naszego regionu, naszych miast i gmin.
Wesprzemy także Twój biznes. Sprawdź >>>
W naszych regionalnych serwisach internetowych chcemy zaprezentować Czytelnikom właśnie lokalne firmy, które obecnie potrzebują wsparcia klientów. Pomożemy zaprezentować, jak lokalni przedsiębiorcy przystosowują się do obecnych warunków i z jaką ofertą wychodzą do klientów.
Oto branże, do których w pierwszej kolejności kierujemy naszą bazę, którą będziemy prezentować w serwisach:
- ŻYWNOŚĆ – gotowe jedzenie z dostawą do domu (restauracje, bary jadłodajnie)
 - ŻYWNOŚĆ - sklepy z dostawą do domu
 - ŻYWNOŚĆ – dostępne sklepy
 - ZDROWIE I URODA – kosmetyki, higiena, lokalne drogerie - dostępne sklepy
 - MOTORYZACJA – dealerzy i komisy, samochody używane
 - MOTORYZACJA – warsztaty samochodowe
 - ELEKTRONIKA I AGD - sklepy z elektroniką i z AGD
 - SPORT I FITNESS - sklepy - odzież i sprzęt
 - EDUKACJA - nauczanie zdalne, platformy, kursy, szkoły językowe etc.) oraz szkolenia, kursy, doradztwo (w tym webinaria i e-learningi)
 - KULTURA dostępna online (wirtualne teatry, muzea, streamingi)
 - IT – szkolenia i oprogramowanie do pracy zdalnej, produkcja sklepów internetowych, produkcja landing pages, obsługa webinarów, streamingów
 - NIERUCHOMOŚCI - sprzedaż mieszkań online bez wychodzenia z domu: wirtualny spacer po nieruchomości, zadawanie pytań online agentowi, doradztwo inwestycyjne, rezerwacja mieszkania – wszystko do momentu notariusza
 - DOM - remonty, naprawy, ogrodnictwo
 - WYPOSAŻENIE WNĘTRZ / architektura / projektowanie
 

            Anna Wawszkiewicz
Przeglądaj też
- 
      
                        
Reklama i marketing
Co Google Analytics może powiedzieć o Twoich odbiorcach?
                 - 
      
                        
Reklama i marketing
Brand safety w mediaPPG - Twoje reklamy w bezpiecznym środowisku
                 - 
      
                        
Reklama i marketing
Dlaczego ogólnopolskie marki powinny reklamować się w mediach lokalnych
                 - 
      
                        
Reklama i marketing
Lokalna reklama restauracji - zrób plan i działaj konsekwentnie
                 - 
      
                        
Reklama i marketing
Content marketing: 7 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
                 - 
      
                        
Co słychać w mediaPPG
XIII Forum Przedsiębiorców Małopolski było sukcesem