XIII Forum Przedsiębiorców Małopolski było sukcesem, mimo iż na koniec nikt nie uścisnął sobie dłoni
29 czerwca Zbigniew Bartuś - publicysta społeczno-ekonomiczny Dziennika Polskiego i Grupy Polska Press, poprowadził jedno z najważniejszych do tej pory i XIII zarazem Forum Przedsiębiorców Małopolski. Nikt nie miał wątpliwości, że w tak trudnych czasach konferencja nie powinna być odwołana, bo rozmowa o kryzysie, w którym znaleźli się przedsiębiorcy, jest szalenie potrzebna.
Temat przewodni konferencji - Małopolska odpowiedź na kryzys: Wsparcie – Solidarność – Współpraca. Jak obronić gospodarkę i wykorzystać nowe szanse, by wyjść z pandemii silniejszym niż kiedykolwiek - stał się punktem wyjścia do wielu ważnych rozmów. Dzięki online’owej formie wydarzenia mogła wziąć w nich udział zdecydowanie szersza publika.
W jednej z ważniejszych rozmów tego dnia wzięła udział Wicepremier, Minister Rozwoju Jadwiga Emilewicz, która nie tylko przedstawiła plan rządu na to, jak obronić polską gospodarkę, ale odpowiadała na pytania innych prelegentów i panelistów konferencji, którymi byli:
- Marszałek Województwa Małopolskiego – Witold Kozłowski;
- Sebastian Chwedeczko, Prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie;
- Renata Deptała, Dyrektor Regionu Małopolskiego Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK);
- Wojciech Przybylski, Prezes Krakowskiego Parku Technologicznego;
- Marcin Sala-Szczypiński, Dziekan Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie;
- Justyna Zając-Wysocka, Wiceprzewodnicząca Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych, MISP;
- Stefan Życzkowski, Loża Małopolska Business Centre Club, ASTOR;
- Radosław Włoszek, Prezes Kraków Airport;
- Andrzej Gut-Mostowy, Wiceminister Rozwoju;
- Katarzyna Woszczyna, Kanclerz Loży Małopolskiej Business Centre Club, Wiceprezes BCC;
- Marian Bryksy, Prezes Małopolskiego Zawiązku Pracodawców Lewiatan;
- Janusz Kowalski, Prezes Małopolskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Wiceprezes Małopolskiego
- Porozumienia Organizacji Gospodarczych, Wiceprezes Związku Rzemiosła Polskiego;
- Sebastian Chwedeczko, Prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie.
Forum od lat jest miejscem dyskusji na temat tego, jak powinno się kształtować prawo gospodarcze w Polsce i niejednokrotnie podjęto udane próby zmiany tego prawa. To na tym forum swój początek miała ustawa o sukcesji, która reguluje proces przekazania i kontynuacji działalności gospodarczej, choćby w przypadku nagłej śmierci właściciela firmy. Jak komentuje wydarzenie jego pomysłodawca - Zbigniew Bartuś:
To jedyne w swoim rodzaju pospolite ruszenie organizacji gospodarczych, które dzięki jedności, sile, solidarności chce mieć przełożenie na to, jak kształtowane jest prawo.
Forma wydarzenia również daje przedsiębiorcom nadzieje, że nie ma rzeczy niemożliwych, a to, co jeszcze chwilę temu wydawało się jedynie pieśnią przyszłości, dziś staje się rzeczywistością.
MediaPPG już od dłuższego czasu była przygotowana do realizacji konferencji online. Nasze doświadczenie w przygotowywaniu debat transmitowanych w internecie istotnie przyczyniło się do wysokiej jakości organizowanego wydarzenia.
Przygotowanie podobnej konferencji to ogromne wyzwanie, ponieważ zatrzymanie uwagi użytkownika przed komputerem jest o wiele trudniejsze. Tu zawsze można zamknąć okno w przeglądarce i zająć się swoimi sprawami. Właśnie dlatego współpracujemy z doświadczonymi dziennikarzami, których zadaniem jest poprowadzić rozmowę na jak najwyższym, merytorycznym poziomie, co bez wątpienia się sprawdza. Naszymi gośćmi są zawsze reprezentanci władzy przygotowujący rozwiązania potrzebne przedsiebiorcom oraz przedstawiciele firm, których głos w dyskusji jest kluczowy.
To z czym musieliśmy się zmierzyć, to również komunikacja przed wydarzeniem, która miała wzbudzić zaufanie przyszłych odbiorców innowacyjnej formy konferencji. Promocje wydarzenia oparliśmy głównie na naszych serwisach.
To właśnie czytelnicy Strefy Biznesu są stałymi gośćmi Forum Przedsiębiorców. Dzięki temu, że jesteśmy z nimi w kontakcie przez cały rok i analizujemy, z jakim zainteresowaniem spotykają się poruszane przez nas tematy, wiemy jakie mają potrzeby i jak na nie reagować. Wielu z nich jest zarówno czytelnikami, jak i klientami serwisów z grupy mediaPPG.
Agnieszka Mikołajec
Przeglądaj też
-
Reklama i marketing
Co Google Analytics może powiedzieć o Twoich odbiorcach?
-
Reklama i marketing
Brand safety w mediaPPG - Twoje reklamy w bezpiecznym środowisku
-
Reklama i marketing
Dlaczego ogólnopolskie marki powinny reklamować się w mediach lokalnych
-
Reklama i marketing
Lokalna reklama restauracji - zrób plan i działaj konsekwentnie
-
Reklama i marketing
Content marketing: 7 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
-
Reklama i marketing
Event marketing online. Jak zorganizować konferencję i targi?