#zostanonline, czyli jak prowadzić firmę w czasie pandemii? Nowa oferta dla biznesu
Wyszukiwarki przechodzą teraz oblężenie. Użytkownicy szukają konkretnych informacji, lokalnych newsów, danych i odpowiedzi na ważne pytania. Szukają też sposobów na radzenie sobie w zaistniałej sytuacji. Pomagamy oswoić się z tą wyjątkową sytuacją i dajemy miejsce do promowania konkretnych biznesów.
#zostańwdomu i zamów online
Akcja #zostańwdomu angażuje coraz więcej użytkowników. Do akcji włączyli się celebryci, sportowcy, autorytety, medycy. Na Instagramie w akcję włączyło się tysiące użytkowników, którzy udostępnili ponad 130 tysięcy zdjęć. O #zostańwdomu ćwierka tysiące użytkowników Twittera, a na Facebooku znajdziemy mnóstwo dobrych rad od użytkowników indywidualnych i stron firmowych.
"Liczba połączeń telefonicznych podwoiła się, a wiadomości SMS wzrosła o niemal 80%" wynika z raportu Spicy Mobile
Zalecenia dotyczące pozostawania w domu, powodują wzrost zamówień i zakupów internetowych.
Porozmawiajmy o Twojej kampanii #zostanonline
#zostanonline i reklamuj się u nas. Dlaczego warto?
- Gromadzimy użytkowników na serwisach regionalnych. Jesteśmy pierwszym medium, które informuje o działaniach lokalnych.
- Na naszych serwisach, w związku z pandemią, powstały specjalne kategorie, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników
- Codziennie na swoich serwisach gromadzimy miliny użytkowników, którzy są w zasięgu Twojego biznesu.
- Mamy narzędzia, które mogą zwiększyć Twoją sprzedaż
- Prowadzimy ścieżki zakupowe z offline do online i mobile, aby nasi użytkownicy mogli w łatwy sposób mogli zamawiać produkty i usługi.
- Pomożemy Ci dotrzeć do lokalnych konsumentów.
- Osób w wieku 18-45 lat, którzy codziennie korzystają z sieci
- Osób w wieku 45 – 65 lat, które przenoszą się do internetu
Skuteczna reklama online w 3 krokach
- Dobry kontekst i kontent. Wybierzemy optymalne towarzystwo dla Twojej reklamy. Dopasujemy content do kontekstu tak, aby pozyskać użytkownika na odpowiednim etapie ścieżki zakupowej.
- Dobry target i timing. Reklama online spełni swoje zadanie tylko wtedy, kiedy jest pokazana odpowiednim odbiorcom w odpowiednim czasie. Zadbamy o odpowiednią prezentację kreacji reklamowej.
- Ewaluacja. Podsumujemy kampanię i wyciągniemy wnioski na przyszłość. Podpowiemy, co zadziałało najlepiej i skąd pochodzą pozyskani użytkownicy. Ewaluacja pomaga tworzyć jeszcze lepsze kampanie w przyszłości.
Anna Wawszkiewicz
Przeglądaj też
-
Reklama i marketing
Co Google Analytics może powiedzieć o Twoich odbiorcach?
-
Reklama i marketing
Brand safety w mediaPPG - Twoje reklamy w bezpiecznym środowisku
-
Reklama i marketing
Dlaczego ogólnopolskie marki powinny reklamować się w mediach lokalnych
-
Reklama i marketing
Lokalna reklama restauracji - zrób plan i działaj konsekwentnie
-
Reklama i marketing
Content marketing: 7 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć
-
Co słychać w mediaPPG
XIII Forum Przedsiębiorców Małopolski było sukcesem