#zostanonline, czyli jak prowadzić firmę w czasie pandemii? Nowa oferta dla biznesu

Koronawirus wprowadził nas w stan, którego nikt nie mógł się spodziewać. Polacy z dnia na dzień muszą zmienić swoje nawyki i nastawienie. Jak sobie radzić w czasie pandemii koronawirusa? Czy da się prowadzić biznes? Czego szukają nasi użytkownicy i dlaczego to jest złoty czas na działania online?

Wyszukiwarki przechodzą teraz oblężenie. Użytkownicy szukają konkretnych informacji, lokalnych newsów, danych i odpowiedzi na ważne pytania. Szukają też sposobów na radzenie sobie w zaistniałej sytuacji. Pomagamy oswoić się z tą wyjątkową sytuacją i dajemy miejsce do promowania konkretnych biznesów.

#zostańwdomu i zamów online

Akcja #zostańwdomu angażuje coraz więcej użytkowników. Do akcji włączyli się celebryci, sportowcy, autorytety, medycy. Na Instagramie w akcję włączyło się tysiące użytkowników, którzy udostępnili ponad 130 tysięcy zdjęć. O #zostańwdomu ćwierka tysiące użytkowników Twittera, a na Facebooku znajdziemy mnóstwo dobrych rad od użytkowników indywidualnych i stron firmowych.

"Liczba połączeń telefonicznych podwoiła się, a wiadomości SMS wzrosła o niemal 80%" wynika z raportu Spicy Mobile

Zalecenia dotyczące pozostawania w domu, powodują wzrost zamówień i zakupów internetowych.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii #zostanonline

zostanonline

#zostanonline i reklamuj się u nas. Dlaczego warto?

  • Gromadzimy użytkowników na serwisach regionalnych. Jesteśmy pierwszym medium, które informuje o działaniach lokalnych.
  • Na naszych serwisach, w związku z pandemią, powstały specjalne kategorie, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników
  • Codziennie na swoich serwisach gromadzimy miliny użytkowników, którzy są w zasięgu Twojego biznesu.
  • Mamy narzędzia, które mogą zwiększyć Twoją sprzedaż
  • Prowadzimy ścieżki zakupowe z offline do online i mobile, aby nasi użytkownicy mogli w łatwy sposób mogli zamawiać produkty i usługi.
  • Pomożemy Ci dotrzeć do lokalnych konsumentów.
  • Osób w wieku 18-45 lat, którzy codziennie korzystają z sieci
  • Osób w wieku 45 – 65 lat, które przenoszą się do internetu

Skuteczna reklama online w 3 krokach

  1. Dobry kontekst i kontent. Wybierzemy optymalne towarzystwo dla Twojej reklamy. Dopasujemy content do kontekstu tak, aby pozyskać użytkownika na odpowiednim etapie ścieżki zakupowej.
  2. Dobry target i timing. Reklama online spełni swoje zadanie tylko wtedy, kiedy jest pokazana odpowiednim odbiorcom w odpowiednim czasie. Zadbamy o odpowiednią prezentację kreacji reklamowej.
  3. Ewaluacja. Podsumujemy kampanię i wyciągniemy wnioski na przyszłość. Podpowiemy, co zadziałało najlepiej i skąd pochodzą pozyskani użytkownicy. Ewaluacja pomaga tworzyć jeszcze lepsze kampanie w przyszłości.

Anna Wawszkiewicz

Przeglądaj też